ISTE 1.b. Õpetajad kaasavad õppijaid eluliste küsimuste ja probleemide uurimisse ning lahendamisse digivahendite abil.
ISTE 1.b. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Leiab ja esitab õppijatele näiteid elulise probleemi lahendamiseks digivahendite abil. |
Kohandab elulisi probleemülesandeid sobivaks konkreetse kontekstiga. | Digivahendite abil koostab näiteid elulise probleemi lahendamiseks, kaasab õppijaid etteantud probleemi lahendamisse. |
Juhendab õppijate iseseisvat ja rühmatööd eluliste probleemide leidmisel, püstitamisel ja lahendamisel. |
Juhendab õppijaid eluliste probleemide lahenduste hindamisel, analüüsil, kokkuvõtete ja järelduste tegemisel. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 1. pädevuste plokki “Õppijate innustamine ja nende loovuse arendamine”: õpetajad kasutavad oma pedagoogilisi ja aineteadmisi ning digitehnoloogiat, et arendada õppijate õpioskusi, loovust ja innovatsiooni nii õpperuumis kui ka virtuaalsetes keskkondades.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index