ISTE 2.d. Õpetajad annavad õppijatele mitmekülgset tagasisidet nii kujundava kui kokkuvõtva hindamise vormis, lähtudes seejuures nii pädevus- kui tehnilistest standarditest ning
kasutades hindamistulemusi sisendina õppeprotsessi parendamisel.
ISTE 2.d. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Selgitab oma sõnadega, mille poolest erinevad teineteisest kujundav ja kokkuvõttev hindamine ning toob näiteid mõlema hindamisviisi rakendamise kohta digikeskkonnas. |
Kombineerib mitmekülgselt kujundava ja kokkuvõtva hindamise ja tagasiside meetodeid ning nendele vastavaid tehnilisi vahendeid. |
Koostab ja kohandab õpitulemustele, õpikeskkonnale ja sihtrühmale vastava hindamisvahendi (test, hindamismudel vms.). |
Juhendab õppijaid enese- ja rühmahinnangu läbiviimisel. | Analüüsib ja hindab kasutatud hindamismeetodi ja vahendi sobivust õppijate vajaduste, õpikeskkonna ja õpieesmärkidega. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 2. pädevuste plokki “Digiajastule kohaste õpetamis- ja hindamisvõtete arendamine”: õpetajad kavandavad, arendavad ja analüüsivad õppeprotsessi ning õpitulemuste hindamisviise digivahendite abil, taotledes õppijate digipädevuste saavutamist vastavalt NETS-S standardile.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index