ISTE 3.b. Õpetajad teevad õppijate õpiedukuse ja innovaatilisuse toetamiseks digivahendite abil koostööd õppijate, kolleegide, vanemate ja teiste kogukonnaliikmetega.
ISTE 3.b. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Suhtleb digikeskkonnas e-posti ja Google Hangouts, Skype vms vahendusel. | Kasutab järjepidevalt erinevaid digitaalseid suhtluskanaleid õppijate, lapsevanemate ja kolleegidega suhtlemiseks. |
Loob rühmale/kursusele/ projektile suhtluskeskkonna/ kanali (list, foorum, Koolielu kogukond jne). |
Valib lähtuvalt kogukonna vajadustest sobivaima suhtlusvahendi, põhjendab oma valikut ja arhiveerib suhtluse. |
Modereerib rühmaarutelu nii sünkroonses kui asünkroonses suhtluskeskkonnas, juhib video/audiokonverentsi. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 3. pädevuste plokki “Õpetaja eeskuju digiajastu töö- ja õppimiskultuuri kandjana”: õpetajad demonstreerivad teadmisi, oskusi ja töövõtteid, mis on omased innovaatilisele professionaalile digitaalses ühiskonnas.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index