ISTE 4.b. Õpetajad arvestavad õppijate individuaalsete eripäradega, kasutades õppijakeskseid
meetodeid ning pakkudes võrdset ligipääsu sobivatele digivahenditele.
ISTE 4.b. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Kaardistab digivahendite kasutamise võimalused oma |
Selgitab oma sõnadega võrdsete võimaluste tagamise vajadust, põhimõtteid ja ohte digikeskkonnas. |
Osalejate võrdsetest võimalustest lähtudes planeerib ja juhib tööd digikeskkonnas. |
Individuaalsetest eripäradest lähtudes pakub õppijatele alternatiivseid vahendeid tööks digikeskkonnas. |
Analüüsib ja hindab adekvaatselt võrdsete võimaluste piiramise juhtumeid digikeskkonnas ning soovitab lahendusi. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 4. pädevuste plokki “Digiühiskonnas kodanikuna käitumine”: õpetajad mõistavad arenevas digikultuuris nii kohalikke kui globaalseid kitsaskohti ja vastutust ning käituvad oma professionaalses tegevuses seaduslikult ja eetiliselt.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index