ISTE 4.d. Õpetajad edendavad kultuuritaju ja globaalset teadlikkust, suheldes digikeskkonnas kolleegide ja õppijatega teistest kultuuridest.
ISTE 4.d. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Osaleb mitmekultuurilises projektis partnerina. | Loob koostöös partneritega kava mitmekultuurilise projekti läbiviimiseks. |
Analüüsib koostööprojektide edulugusid ja jagab neid teistega. | Algatab ja juhib mitmekultuurilist koostööprojekti. | Juhib terviklikku rahvusvahelist koostööprojekti mitmekultuurilist keskkonda arvestades, analüüsib tulemusi. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 4. pädevuste plokki “Digiühiskonnas kodanikuna käitumine”: õpetajad mõistavad arenevas digikultuuris nii kohalikke kui globaalseid kitsaskohti ja vastutust ning käituvad oma professionaalses tegevuses seaduslikult ja eetiliselt.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index