ISTE 5.a. Õpetajad osalevad kutse- või erialastes kohalikes ja üleilmsetes õpikogukondades eesmärgiga avastada digitehnoloogia loomingulise rakendamise uusi võimalusi.
ISTE 5.a. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
On liitunud vähemalt ühe võrgustiku, õpi- või praktika-kogukonnaga. | Leiab ja kasutab õppematerjale praktikakogukonna/ võrgustiku veebikeskkonnast. |
Panustab kogukonna tegevusse, lisab ja kommenteerib sisu. | Analüüsib ja uurib praktikakogukonna tegevust, esitleb uurimistulemusi. | Koordineerib praktikakogukonna/ võrgustiku tööd. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 5. pädevuste plokki “Kutsealane
areng ja eestvedamine”: õpetajad parendavad pidevalt kutseoskusi, on eeskujuks elukestvas õppes osalemisel ning on oma koolis ja professionaalses kogukonnas digivahendite kasutamise eestvedajad.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index