ISTE 5.c. Õpetajad analüüsivad ja mõtestavad regulaarselt ajakohaseid uuringuid ja toimivaid praktikaid õppimise toetamisel digivahenditega.
ISTE 5.c. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Kasutab interneti otsingusüsteeme ja erinevaid veebipõhiseid infoallikaid, et leida oma valdkonnas ajakohaseid uuringuid. |
Koostab ülevaate haridustehnoloogilistest ja/või pedagoogilistest uuringutest ja toimivatest praktikatest ning jagab seda kolleegidega. |
Koostab õppimist toetavate digivahendite praktikate uurimiseks veebipõhise küsimustiku, viib läbi küsitluse ja analüüsib andmed. |
Viib läbi kutsealast arengut toetava uuringu ja avaldab selle. | Koordineerib digivahendite abil eri- või ainealase uurimisrühma tööd. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 5. pädevuste plokki “Kutsealane areng ja eestvedamine”: õpetajad parendavad pidevalt kutseoskusi, on eeskujuks elukestvas õppes osalemisel ning on oma koolis ja professionaalses kogukonnas digivahendite kasutamise eestvedajad.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index