ISTE 2.c. Õpetajad kavandavad ja kohandavad õppetegevusi kasutades digivahendeid, et arvestada õppijate erinevaid õpistiile, -strateegiaid ja võimeid.
ISTE 2.c. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Leiab ja kasutab õppetöös digikeskkonda sobivaid ja antud õpieesmärkidele vastavaid eakohaseid õpiülesandeid. |
Leiab ja kombineerib digikeskkonnas individuaalseid ja rühmatöö ülesandeid, mis arvestavad õppijate individuaalsete eripäradega. |
Kohandab õpiülesande või õpijuhise, lähtudes sihtrühmast ja valitud tehnilistest vahenditest. |
Loob tervikliku õpiülesannete kogumiku, mis arvestab õppijate individuaalsete eripäradega ja rakendab seda oma töös. |
Analüüsib ja hindab kasutatud õpiülesande sobivust õppijate vajaduste, õpikeskkonna ja õpieesmärkidega. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 2. pädevuste plokki “Digiajastule kohaste õpetamis- ja hindamisvõtete arendamine”: õpetajad kavandavad, arendavad ja analüüsivad õppeprotsessi ning õpitulemuste hindamisviise digivahendite abil, taotledes õppijate digipädevuste saavutamist vastavalt NETS-S standardile.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index