ISTE 5.d. Õpetajad panustavad õpetajakutse, oma kooli ja kogukonna toimimisse, elujõulisusse ja
uuendusprotsessi.
ISTE 5.d. viis kirjeldatud taset (1-5) õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudelis:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Kirjeldab digiajastuga seonduvaid eesmärke ja tegevusi oma organisatsiooni/õppeaine arengu kontekstis. |
Koostab ülevaate hariduse arengutrendidest ja toimivatest praktikatest digiajastul ning jagab seda kolleegidega. |
Panustab kooli, ainevaldkonna või õppekava arengule keskenduva töörühma tegevusse. |
Analüüsib oma organisatsiooni haridustehnoloogilisi arendusvajadusi ning teeb vastavalt sellele ettepanekuid. |
Juhib haridustehnoloogilist arendusprojekti oma organisatsioonis või kogukonnas. |
Antud pädevus kuulub ISTE õpetajate digipädevuste standardi 5. pädevuste plokki “Kutsealane areng ja eestvedamine”: õpetajad parendavad pidevalt kutseoskusi, on eeskujuks elukestvas õppes osalemisel ning on oma koolis ja professionaalses kogukonnas digivahendite kasutamise eestvedajad.
Allikas: http://www.innovatsioonikeskus.ee/sites/default/files/ISTE/ISTE_NETS_T_2014.pdf
« Back to Glossary Index